analytics

vrijdag 29 augustus 2014

creatieve mensen...

Vandaag is het mijn laatste dag verlof... Wat vliegen 3 weken toch snel voorbij, ook al blijf je thuis en ga je niet naar verre oorden...

De eerste dag van mijn verlof begon met een creatieve uitspatting... ik wou een spreuk op de muur van mijn ateljee schilderen, maar ik kreeg van Inge (in 't Woefke) dit alfabet om mee te stempelen... Even leek het spannend, de inkt wou niet opdrogen... Maar ondertussen is alles ok...

En het leuke nieuws... binnenkort komt er een stempel uit met deze geweldige spreuk op... 3 keer raden wie de eerste in pré-order plaatste...






5 opmerkingen:

Erica ♥ zei

Geweldig hoe je dit gedaan hebt, heel gaaf ☺
Een leuk en gezellig (knutsel) weekend ☼
Liefsss van Erica
{Heidebloempjuh}

martina's kaartjes zei

helemaal geweldig ! mooi hoor !
grtjs,martina
x

Diny zei

Wat gaaf Nancy....maar zo is het wel he!

Groetjes Diny

Rosina zei

Wat leuk dat je zo'n sprekende tekst op de muur van je atelietje gemaakt hebt....TOP!!!!

groetjes en een fijn weekend
Rosina

Crealin zei

Schitterend!!! Zou boven elke creatieveling zijn bureau moeten hangen...jij hebt precies wel een heel groot bureau...ik zal bij mezelf het lettertype serieus moeten aanpassen LoL

Liefs,

Lins