analytics

vrijdag 15 augustus 2014

Lotte

Aan alle mama's voor vandaag een hele fijne moederdag, ook zij die niet in Antwerpen wonen, want blijkbaar vieren wij het hier alleen (buiten delen van Frankrijk en Spanje)

Hier nog zo'n geboortekaartje waar ik direct van wist wat ik er mee wou doen, maar het heeft even geduurd voor ik het juiste olifantje vond dat ik er voor kon gebruiken... En dan, plots, op een moment dat je het niet verwacht, kom je het tegen...

Dus is deze kaart met enige vertraging dan toch bij de eigenaar in de bus beland...
En weet je... 't is zo ééntje waar ik wel weer super trots op ben...

Papier: Bazzil
Letters: Memory Box
Stempel olifant: Morehead animals
Stempel body's: Artemio
Touwtje uit voorraad




1 opmerking:

Diny zei

O Ja....bij jullie is het vandaag moederdag....een gezellige dag Nancy!
Je kaartje ziet er weer prachtig uit hoor!

Groetjes en een fijn weekend,
Diny