analytics

dinsdag 9 juni 2015

Yente en Lore

Ik wil heel graag Miranda en 'Studio Mishmash' verwelkomen als nieuwe volgers. Ik zag hen al enkele dagen geleden verschijnen maar ik kon tot op heden hun gegevens niet openen... kan ook niet op hun blog, mijn pc doet al een poosje raar en op het werk kan ik tijdens de middag ook maar beperkt op internet... Maar ik ben blij dat jullie volger zijn geworden en bezoek spoedig jullie blogs...

Voor het lentefeest van Yente en Lore, maakte ik twee kaartjes met hun uitnodiging als inspiratie...
In plaats van de foto's, gebruikte ik vlinders... symbolisch voor een tweeling vond ik...

Papier: Bazzil
Letters en vlinders: Memory Box







7 opmerkingen:

Diny zei

Prachtig kaartje met schitterende kleurtjes Nancy.
Groetjes Diny

Miranda K zei

Mooi gedaan.. De vlinders komen er mooi uit gevlogen .. Mooie kleuren

martina's kaartjes zei

helemaal mooi, lekker frisse kleurtjes, geslaagd
grtjs,martina
x

Kaartenkraam zei

Prachtig en mooi accent die vlinders!

groetjes van Ank

Sarah zei

Dat vind ik heel mooi ! Prachtige kleuren , knap hoe je die vlinders deed , toffe letters !
Liefs ☆ Sarah ☆

Charlotte zei

Weer heel leuk Nancy! De kleuren komen perfect overeen met de uitnodiging.Leuk ook dat ze elks een aparte kaart krijgen!
Groetjes,
Charlotte

GerJanne zei

Wat mooi !!
En de letters zijn erg leuk!
Groetjes,
GerJanne