analytics

vrijdag 10 juli 2015

Feestje

Dag bloggers,
Dank voor de leuke reacties op mijn huisje van gisteren. Het werd inderdaad met veel humor onthaald. De centjes die in het huisje zaten (het is dan ook een kadoosje) maakten het dan weer helemaal goed...

Voor diezelfde schoonzoon van het huisje van gisteren, nog een kaartje gemaakt dat hij van mijn mama kreeg... Ik maakte het in de themakleuren van zijn feestje (en van zijn voetbalploeg) Rood-zwart met een beetje wit...
Dit is een kaartje dat je ook voor vele gelegenheden kan maken, een bbq, een picnic, een verjaardag... ik maakte het ook al met namen op... variaties genoeg...

Papier: Bazzil
Achtergrondstempel ruitjes: Impression Obsession
Letters: Marianne Design
Cocitail: Memory Box
Lintje uit voorraad





5 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

lekker eenvoudig en simpel, meer hoeft dat toch niet te zijn, de boodschap is duidelijk denk ik =)
grtjs,martina
x

Diny zei

Wat een lekker eenvoudig kaartje....super!
Groetjes en een fijn weekend,
Diny

Rosina zei

Mooi kaartje Nancy....

groetjes en een fijn weekend
Rosina

GerJanne zei

Heel leuk. Mooi eenvoudig!

Crealin zei

Ik vond je huisje ook super :-) Zo origineel en dan nog wel met chipboard (van out of de box gesproken)! Leuke kaart heb je erbij gemaakt, helemaal Nancy.

Liefs,

Lins