analytics

vrijdag 3 juli 2015

giraffe

Dag bloggers,

Als laatste project van juni voor het DT-team van 'in 't Woefke', maakte ik deze kaart. Het is nog ééntje van de beestige serie die ik maakte met de dierenmallen van Marianne Design... Er volgen er op dit blog nog enkele...

Model is dezelfde als de vorige kaarten, ik maakte ze allemaal hetzelfde, zodat de hele serie bij elkaar past.

Ook het achtergrondpapier is weer van Galleria Papiru, de stipjes en ruitjes, ik blijf er van van...

Een boom van Memory Box en blaadjes aan de boom van IO en het plaatje was compleet.

Nog een tekstje er op van de eigen lijn van 'in 't Woefke' en mijn kaart was klaar...






6 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een schatje!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Erica ♥ zei


Wat een super gaaf kaartje,
heel erg mooi gemaakt ☺
Gezellige en fijne (knutsel) zonnedagen
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}
{DT De Egel}

GerJanne zei

Super zeg! Mooi modelletje en een gave tekst.
Die diertjes staan wel hoog op mijn lijstje...
groetjes,
GerJanne

Rosina zei

Heel mooi kaartje Nancy...wat een schattig girafje erop en ook de tekst is geweldig...

groetjes Rosina

Diny zei

Wat PRACHTIG Nancy.....ik vind het zo leuk dat de bladeren over de kaart heen gaan....schitterend kaartje!
Groetjes Diny

Stempel er op los by Ilse zei

Oh Nandy, deze is echt super super leuk !
Liefs
Ilse