analytics

zondag 1 november 2015

get well

Dag bloggers,

Oei, deze kaart had gisteren moeten verschijnen. Ben wel 3 keer aan dit bericht begonnen, maar het is dus niet meer verschenen... druk in het weekend... (vandaar dat ik enkel in de week berichten post - dan is het niet druk - euh... ;o)) )

Dit zijn jullie niet gewoon hé, een kaart van mij op zaterdag... Het komt gewoon omdat ik gisteren nog 1 Halloween-kaartje heb gemaakt en dat kan nu toch niet tot volgende week wachten om geplaatst te worden hé?

De kaart is ondertussen bij de bestemmeling geraakt, een collega die even in het hospitaal heeft gelegen, maar ondertussen gelukkig weer thuis is...

De kaart werd een 3-luikje...

Papier: Bazzil en Bo Bunny
Sjabloon pompoen: Dutch Dobadoo
Tekststempel: Paper Smooches
Kleine pompoentjes binnenin: Memory Box






5 opmerkingen:

Stempel er op los by Ilse zei

Deze is super leuk Nancy.
Liefs
Ilse

martina's kaartjes zei

helmaal leuk en grappig is ie geworden ! leuk, die kleine pompoentjes binnenin, maakt het lekker gezellig. het papier leent zich er ook heel goed toe, mooi en warm van kleur,
nog een fijne (rustige) zondag,
grtjs, martina
x

Margo zei

Wat een superleuke kaart Nancy ! Klinkt bekend dat het in de week 'rustiger' is dan in het weekend, ik probeer nu om toch af en toe een weekend helemaal niets te plannen, echt zalig !
Groetjes
Margo

GerJanne zei

Deze is heel leuk!
Mijn weekend is lekker rustig! EN mijn week was dat ook. veel vrij gehad, heerlijk. Komende week zit daarentegen weer propvol...
Groetjes,
GerJanne

Rosina zei

leuk halloweenkaartje Nancy.....
groetjes Rosina