analytics

vrijdag 11 december 2015

Een hele familie Rudolfjes...

Dag bloggers,

Vandaag heb ik nog meer Rudolfjes voor jullie... Ik werkte er een heel thema mee uit...
Daar we dit weekend de 3de week van de advent zijn, en het bijna Kerstmis is... Zal ik ze jullie ineens allemaal tonen? Anders krijg ik toch de hele kerst niet meer getoond... (denk dat dit zowiezo niet meer lukt)

Papier: Bazzil
Achtergrondstempels: Impression Obsession
Borderpons hulst: Martha Stewart
Rendieren: pons Artemio

een kaartje


een boekje

een flessenlabel

een doosje
Snijmal Dutch Dobadoo

Een pilow-box
Snijnmal Dutch Dobadoo

Een explosure box

Een adventskalender
Doosje: Stamin Up
Cijfertjes: Memory Box




4 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuk zo'n hele roedel herten...:-)!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Sarah zei

Allemaal top !

Rosina zei

Wat een creativiteit Nancy...hele leuke rudolphjes op je creaties...Je adventskalender vind ik helemaal te gek....
die ga ik onthouden en misschien wel een keertje liften als dat mag...

groetjes Rosina

martina's kaartjes zei

allemaal, een voor een leuk uitgewerkt ! top, door de truistempel, zal de eland het niet koud krijgen he ? =)
liefs, martina
x