analytics

dinsdag 1 december 2015

sterren

Dag bloggers,

Nu het 1 december is (wat gaat de tijd toch snel), wordt het tijd om aan Kerst te denken.
Samen met mijn oudste dochter, ben ik een hele week actief geweest in ons ateljee en het is niet mogelijk om alles te tonen op mijn blog, maar ik ga voor jullie een selectie maken voor de volgende weken.

Vandaag start ik met een sterrenkaartje... Toch wel één van mijn favorietjes van dit jaar...

Papier: Bazzil
Sterren: Spellbinders en pons EK
Tekststempel: Hero Arts (denk ik)
Touwtje en belletje uit voorraad


6 opmerkingen:

Margo zei

Een erg mooie kaart Nancy ! Mooie kleurencombinatie !
Groetjes
Margo

Miranda K zei

prachig! stijvol! groetjes miranda k

annie zei

Mooi ! En een leuke kleurencombinatie ook!
Groetjes, Annie

Sarah zei

Heel leuk !!

Louise zei

Helemaal leuk je sterren kaartje!


gr.LOuise

Charlotte zei

Hoi Nancy! Hier ook volop in 'kerstmodus' ;)
Je maakte een mooie kaart, niet in kerstkleuren maar dat hoeft echt niet!
Groetjes,
Charlotte