analytics

woensdag 3 februari 2016

Raymond

Dag bloggers,

Het wordt spannend... gaat mama Veronique vandaag bevallen? Vandaag is de uitgerekende datum maar we denken al 2 weken dat de baby vroeger ging komen... toch mooi niet... Spannende dag dus...

We zijn al wel even verder maar op nieuwjaar was Raymond jarig. Ik kreeg dan ook dit jaar weer de vraag om een verjaardags-nieuwjaarskaart te maken...
Deze maakte ik dit jaar...
Voor zijn pensioen was Raymond een bakker, vandaar deze beer er op...

Papier: Bazzil
Snijmal Happy B-day en letters: Die Namics
Cijfers: Memory Box
Stempel Beer: Forever friends
ingekleurd met Copics
Touwtje uit voorraad


6 opmerkingen:

Anoniem zei

Bereleuk!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Louise zei

Leuke kaart heb je Raymond gemaakt, eerste snapte ik de beer niet maar daarna even vergroot en toen viel het kwartje, hihihihi het is nog vroeg hé! Spannende dag dus, we zien vanzelf wel het kaartje langskomen!

Gr.LOuise

Nancy Soetaert zei

niet leuk om op nieuwjaarsdag te verjaren lijkt me, met jouw kaartje heb je beide feesten mooi gecombineerd, lekker persoonlijk met het broodjes-beertje!
groetjes, nancy

Rosina zei

Heel mooi dit kaartje Nancy...heel leuk en toepasselijk beertje erop

groetjes Rosina

Angelique zei

Leuke gecombineerde nieuwjaar- en verjaardagskaart. De ronde stans vind ik zo leuk en het beertje met broodjes past perfect.
lieve groetjes Angelique

Diny zei

Wat heb je de laatste dagen prachtige kaartjes gemaakt Nancy....zoals deze ook!
Groetjes Diny