analytics

maandag 25 juli 2016

Een kaart en een taart - 110 - Louise

Dag bloggers,

Ik was het echt niet vergeten om een kaart en een taart te posten vandaag. Maar door omstandigheden zat mijn laptop in de koffer van de auto van mijn dochter en die woont niet meer thuis. Ik kwam er pas achter vanmorgen om half 6... En dan is de dochter nog niet wakker.
Op mijn werk kan ik tijdens de middag wel blogs bezoeken, maar ik kan er bij mezelf niets op zetten. Dat is allemaal geblokt... We zouden er eens misbruik van moeten maken...

Daarom nu pas mijn post.
Als gevolg hier van, zal ik morgen mijn kaart ook wat later posten...

Louise deed haar communie en kreeg een heus dessertenbuffet. Daar hoorde uiteraard ook een kaart bij...

Papier: Bazzil
Snijmal cupcake: Marianne Design
Letters: Kaiser kraft
Lintje uit voorraad







Wil je meer zien van dit lekkers, ga dan naar Elise's site


7 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

heel erg mooi alweer ! mmmm, ziet er allemaal weer helemaal toppie uit
grtjs,martina
x

!neke zei

Echt helemaal top !!!!!!!

liefs Ineke

GerJanne zei

Wauw wauw wauw. Wat een buffet en wat een ontzettend leuke kaart. Ik moest wel even lachen om het verhaal over je laptop...je zult wel even gek gekeken hebben toen je het ontdekte.
GerJanne

Enny zei

Amai, wat ziet dat er prachtig en lekker uit ! En zo'n mooie kaart erbij, top service !! Groetjes, Enny

Mariken zei

Wat ziet er dat geweldig uit, super gedaan!!

Ellen zei

De kaart past perfect bij al dat lekkers! Mooi gemaakt.

Nancy Soetaert zei

Weer een prachtige njammie combinatie!
Nancy