analytics

dinsdag 15 november 2016

Kelsey en Stijn

Dag bloggers,

De kop is er af, gisteren eerste werkdag, 't was een lastige, was zo moe... En het was alweer een korte nacht... Werd vannacht om 2u ineens wakker met het idee dat ik nog een geboortekaart moest maken voor een vriendin die één van de dagen moet bevallen en door onze kerstweek was dat er nog niet van gekomen... Dus ben ik om 2u opgestaan om om kwart voor 4 terug te gaan slapen... Allee, slapen, heb nog anderhalf uur in mijn bed gelegen maar slapen komt er dan niet meer van... Hoop dat ik de avond haal zonder aan mijn buro in 't slaap te vallen.

Orde van de dag: trouwkaart voor collega Stijn die dit jaar op mijn verjaardag trouwde... Het ontwerp was van zijn vrouw die in het onderwijs staat maar ooit voor 'grafisch ontwerper' studeerde... 't was gene gemakkelijke... Letters heb ik gecopieerd en uitgeknipt en de foto heb ik wat uitvergroot en uitgeknipt.
Papier bijgekleurd met zwarte inkt...



7 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

dat klinkt allemaal niet zo goed he ? Verzorg jezelf maar goed hoor !
geen makkelijke kaart heb je daar, wel geslaagd
grtjs,martina
x

Margo zei

Waaw dat is inderdaad geen gemakkelijk ontwerp ! Ik krijg geen kadertje meer om een reactie te plaatsen, maar kan wel antwoorden op iemand anders, dan doen we het zo maar :)
Dat zou ik dus echt niet kunnen om midden in de nacht op te staan en daarna terug in mijn bed te kruipen !
Hopelijk kan je vannacht wel goed slapen !
Groetjes
Margo

Sarah zei

Pittige opdracht! Goed gedaan! Vanavond vroeg onder de wol zou ik zeggen!

Enny zei

Ocharme, zo'n korte nacht, ik hoop voor jou dat het vlug avond is.. Je kaart is prachtig geworden, was inderdaad niet makkelijk. Groetjes, Enny

Ellen zei

Nou ja zeg, midden in de nacht je bed uit om een kaartje te maken... het moet niet gekker worden! Waarschijnlijk had je ook niet geslapen als je niet uit bed was gegaan. Dan had je constant gedacht 'ik moet nog een kaartje maken'. Dat schiet ook niet op. De kaartjes van vandaag zijn prachtig, zowel het origineel (leuk dat de lus van de j ook de u is) als jouw versie. Vanavond misschien maar op tijd naar bed ;-)

Diny zei

Dat heb je heel erg leuk gedaan Nancy....ook al was het midden in de nacht....lekker rustig he!
Groetjes Diny

annie zei

Héél mooi!

Groetjes, Annie