analytics

vrijdag 25 november 2016

Verjaardagskader...

Dag bloggers,

Mijn werkweek zit er alweer op... Gisterenavond nog een leuke workshop gegeven en straks, na de middag nog ééntje... En vanmorgen begin ik aan de bestellingen die ik kreeg tijdens mijn 'Open Ateljee'... Best wat werk, niet enkel kerst, maar ook een aantal gepersonaliseerde kaarten waarvan drie verjaardagskaarten voor dezelfde vriendin, dus zal creatief uit de hoek moeten komen... haha!!

Dus snel dit bericht en door mijn mails lopen en we vliegen er weer in!

Vandaag een kader, geen geboorteprojectje, maar een kadertje voor een tiener die best ook creatief kan zijn...
Eline werd 16 en deed een zwart/witte 'Sweet 16-party' Dochter Laura ging er naartoe en wou iets anders dan gewoon maar een kaartje mee nemen...
Dit is het geworden...
Eline is een echte knutselmie en laat dat nu net in ons kraam passen... En dat zwart-wit-inkleuren is best wel leuk...

De stempel had ik al een tijdje, maar nog maar één keertje gebruikt. Wat was ik blij dat ik hem nog een keer uit zijn doosje mocht halen voor dit project...

Stempel: Stamping Bella
ingekleurd met copics
Letters: Marianne Design en Die Namics
Kader: Action




6 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

die is inderdaad helemaal leuk en gepast !
succes met al je creatieve uitspattingen,
grtjs,martina
x

Margo zei

Wat een superleuk idee ! Heel mooi gedaan !

Ellen zei

Superleuk dat zwart- wit gekleurde stempeltje! Origineel verjaardagskaartje is het geworden

!neke zei

Wat een super leuk geheel is dit !!!!!

Diny zei

Gaaf gedaan Nancy....fijn weekend,
Diny

Angelique zei

Wat een mooi cadeau, wat heb je het stempeltje prachtig ingekleurd, zo knap in al die grijstinten.
lieve groetjes Angelique