analytics

vrijdag 16 juni 2017

Femke

Dag bloggers,

Ik was jullie niet vergeten hoor... Ik wou alleen vanmorgen zo vroeg mogelijk mijn keukenramen poetsen voor de zon er op zou komen...
En zo ben ik al voor 6u beginnen poetsen en ben nu pas even gestopt om snel iets te eten... Vandaar dat ik nu pas mijn pc op zet...

Een baby- of geboorteproject kan ik momenteel niet uit mijn mouw schudden maar ik kan jullie nog wel een kaart laten zien die ik voor Femke maakte die haar lentefeest deed. Ik baseerde mij weer op de uitnodiging die ze eerst stuurden... Vond het zelf nogal een triest kaartje voor een lentefeest dus probeerde ik er wat meer uit te werken. Hier het resultaat:

Papier: Bazzil
Kader: uitgestanst gekregen van Maries
Ovalen: Spellbinders
Meisje: snijmal van Alie express
Letters: Crafters Companion
roosje: uit voorraad


Het roosje kleefde ik 3d op nadat ik het eerst zwart kleurde...


Hier mijn kaart naast de uitnodiging. De reactie van Femke op mijn kaart: "Ja, maar dat ben ik wel niet zelf hé?" Blijkbaar was de uitnodiging een foto van haar...


4 opmerkingen:

!neke zei

Heb je mooi gemaakt !!!!
Top !

groeten Ineke

Ellen zei

Een lentefeest? Ken ik niet, maar het klinkt wel mooi. En heeft voor mijn gevoel zeker iets vrolijks. Prachtig zoals jouw kaart matcht bij de uitnodiging. Om zes uur ramen gaan zemen?! Dan draai ik me nog een keer om, hihi.

Angelique zei

Haha, lekker bijdehand. Wel een beetje somber voor een lentefeest maar je hebt wel een prachtige bijpassende felicitatie gemaakt. Poeh, om zes uur ramen zemen, dat gaat hem niet worden.
lieve groetjes Angelique

GerJanne zei

Wat ongelooflijk gaaf!! Super!
GerJanne