analytics

woensdag 2 augustus 2017

taart!

Dag bloggers,

Dag 2 van Poppy Stamps. Eigenlijk moest ik deze kaarten in juli al tonen, maar 't is zo druk geweest dat ik dat gewoon vergeten ben... Sorry Inge!
Voor het DT van 'in 't Woefke' werkten we in de maand juli met stempels van Poppy Stamps. Niet echt een merk waar ik fan van ben, maar een mens moet zijn grenzen verleggen hé!
Als tweede kaart maakte ik deze, een zomers kaartje met lekkere aardbeientaart.

Papier: Bazzil en aquarelpapier
Stempel: Poppy Stamp
ingekleurd met Zig Colors
Snijmal vierkant: Die Namics
Aardbeien: Memory Box
Lintje uit voorraad


En dan nu even over mijn zoektocht. Gisteren was ik om 5u beneden. Ben dan ook meteen mijn stockagekamer beginnen opruimen. Eerst alles buiten, dan sorteren en netjes terug binnen gezet. Heel veel dozen uitgeladen en een vaste plaats gegeven, gegroepeerd, netjes weggezet en opgeborgen. Alle overige dozen open gemaakt en gecontroleerd... Niks gevonden. 
Toen alles opgeruimd en de kamer stofvrij gemaakt was (ja, heb ook meteen alles netjes gepoetst) dacht ik dat ik nog 1 kans had... De kast met mijn scrapmateriaal... Kast open, uitgeladen, stiften en ander materiaal in mooie doorschijnende doosjes gedaan... Nog steeds niks... Dan was er nog één doos... Daar zitten verpakkingen van stempels in die ik niet weg wou gooien. Mijn eerste series clear-stempels bewaarde ik op gelamineerde kopies van de verpakking. Ondertussen heb ik een andere bewaarmethode gevonden. Ook die doos leeg gemaakt, overal tussen gekeken... Niks... 
En net toen ik deze doos terug in de kast wilde zetten, nadat ik alle andere spullen terug had ingeladen, zag ik nog wat losse kaartjes liggen die er bovenop lagen. En daartussen... Jawel, na een zoektocht van 6u heb ik om half 12 's middags mijn vermiste set snijmallen teruggevonden! Nog netjes in de originele verpakking!
Met dank voor jullie support en ook aan Inge en Maries waar Caroline ondertussen een mal was mogen gaan lenen...

Dit is echt een staaltje van de volhouder die uiteindelijk wint hé?


Zie je de vervangen mal (lichter van kleur in de rechtse set) en ook de versleten mal waardoor ik de nieuwe nodig had? 
Een tip: Koop nooit de metalen onderplaat voor de Big Shot! Hiervan gaan je mallen echt kapot!!

6 opmerkingen:

Sarah zei

Hij is gevonden! Nu kan je aan de slag voor je 450 vierkantjes!
Ik gebruik de metalen plaat wel ik mijn Cuttle bug. Zelfs op aanraden van Inge van ' t Woefke. Gaan mijn mallen dan ook kapot?

chantal zei

Wat een verhaal. Maar hij is gevonden. Goed om ineens alles opgeruimd te hebben, maar niet leuk.
Succes met je 450 vierkantjes
liefs Chantal

Jantine zei

Jippie! Wat goed dat je m gevonden hebt!! Succes met je snij-uitdaging!
En wat een leuk kaartje met taartje. Het verbaast me niet dat je dat in alle drukte bent vergeten... Leuk dat we het nu nog krijgen 😀
Groetjes,
Jantine

!neke zei

Ha, gevonden !!!!!
Leuke kaart , als is het niet echt je ding !

Angelique zei

Wat een opluchting na zo'n enorme zoekpartij. Nu aan de slag voor je project. Even al je kaartjes van de laatste tijd bekeken, ik moest toch wel lachen om Silke haar kaart en taart.
Wat zal het stilletjes zijn nu alle loges vertrokken zijn. Neem ook wat rust tussendoor, is goed voor je voet.
lieve groetjes Angelique

GerJanne zei

Hoi Nancy!
Nou wat een geluk!! Dat je hem toch nog terug hebt gevonden! Ik heb een vlinderstans al opgegeven. Al 3 jaar kwijt, maar inmiddels opnieuw besteld en in gebruik.
Maar als ik dit van jou lees...wie weet komt hij nog eens boven water.
Je kaart is erg leuk. Maar ik ben nog meer benieuwd naar het project en de 450 stansen...
GerJanne