analytics

donderdag 14 september 2017

Marieke 4

Dag bloggers,

Deze zomer hadden we nogal wat logés in huis. Eéntje daarvan was Marieke. Zij was enkele dagen voor haar bezoek 4 jaar geworden. En ze mocht kiezen welke kaart ik voor haar maakte. Die moest roze zijn én met flamingo's... En aan zo'n wens van een 4-jarige kan je toch niet weerstaan?

Deze is het geworden...
Papier: Bazzil en Action
Letters: Kaiser Kraft
Cijfer: Memory Box
Ovaal: Die Namics
Flamingo's: Gummiapan
Lintje en stickles uit voorraad




8 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Schitterend! Jij kreeg vast 4 dikke kussen als Dankjewel!
Fijne dag
Nancy

martina's kaartjes zei

Marieke zal wel blij geweest zijn ! helemaal top !
grtjs,martina
x

Mariken zei

Wat een enige kaart vor mijn bijna-naamgenootje! Echt tof, dat felle roze! Ben jij nou bijna jarig, begrijp ik dat goed?? En wanneer dan?? Ik heb wel je adres...

Rosina zei

heel leuk kaartje heb je voor Marieke gemaakt Nancy...ja en roze voor een meisje ...een schot in de roos....leuk flamingo's erop...

groetjes Rosina

Jantine zei

Hij is geweldig, Nancy! Leuk als iemand precies weet wat ze wil!
Groetjes,
Jantine

Ellen zei

Keigaaf die felroze flamingo's! Staat ook prachtig bij het designpapier.

Angelique zei

Leuke, vrolijke kaart voor Marieke, wat een mooi dp met de flamingo's erop. Grappige trouwkaart voor Ruby en Tom. Ik ging ook naar Disney op huwelijksreis maar dan wel in Parijs, haha.
Wat een gave, leuke kaart maakte je voor je man, had hij tenminste iets te doen.
lieve groetjes Angelique

GerJanne zei

Superleuk! Marieke moet wel tevreden zijn, je hebt helemaal aan haar wensen voldaan.
GerJanne