analytics

dinsdag 5 september 2017

Moekie

Dag bloggers,

Hebben jullie het ook al zo koud gehad? Pfff... Ik heb gisteren heel de dag een herfstgevoel gehad... al van 's morgens vroeg. Nu is mijn 's morgens wel iets vroeger dan die van een normale mens. Ondanks dat ik al zo lang thuis ben, sta ik nog steeds vroeg op. Wekker van manlief loopt nu af om 4u, hij vertrekt om kwart voor 5. Zoonlief vertrekt om 5u en ja, dat maakt dat ik er ook steeds zo vroeg uit ben. Wakker is wakker en de laatste dagen al lang voor er een wekker afloopt. Beetje frustrerend soms... geeuw!

Vandaag een kaartje voor een 'Moekie' die jarig was en heel graag de strijk doet voor haar dochter Sofie...
Toen ik het moest maken, ben ik hopeloos op zoek geweest naar deze stempel en heb hem niet gevonden... Hij zat in mijn collectie en is dus verdwenen. Gelukkig kan ik dan terecht bij mijn stempelvriendin Martina, waarvoor dank!

Papier: Bazzil en Action
Stempel: Stamping Bella
ingekleurd met Copics
Letters: Kaiser Kraft
Lintje uit voorraad


4 opmerkingen:

Jantine zei

Wat een leuke kaart! En die stempel is erg gaaf! Wat jammer dat je m niet meer kunt vinden, maar fijn dat Martina m ook heeft!
Groetjes
Jantine

Rosina zei

heel lief kaartje Nancy, een leuke en toepasselijke stempel als ik je berichtje lees...mooi ingekleurd ook...

lieve groetjes
Rosina

Ellen zei

O jee, jij staat echt vroeg op! Voordeel is dan wel dat je dagen extra lang zijn ;-) En dat je veel mooie kaartjes kunt maken, hihi. Stempel is echt leuk. Strijken, moet eerlijk bekennen dat ik dat niet graag doe. Vouw tegenwoordig veel meer 'gewoon' op dan vroeger, terwijl ik veel minder wasgoed heb nu we nog maar met z'n tweeën thuis zijn. Gaaf kaartje!

GerJanne zei

Haha, dat is een superleuke stempel voor haar! Een heel gezellig kaartje is het. En jij staat inderdaad vroeg op. Ik had het binnen wel koud, maar buiten was het hier heerlijk. We hebben nog buiten gegeten rond 18.30 uur
Groetjes,
GerJanne