analytics

woensdag 13 september 2017

Ruby & Tom

Dag Bloggers,

Amai, wat een weer... we zitten volop in de herfst... Waaien dat het hier doet... en regenen... 
Maar niet geklaagd, vandaag breng ik een dagje door in mijn ateljee. Mag ook wel want geboortethema 2 mag dan wel zo goed als klaar zijn, ik heb nog behoorlijk wat werk met thema 3. En daar moeten jullie toch nog zo'n 2 maanden op wachten... Maar geloof me, wij ook! Spannend wel zo'n eerste kleinkindje dat op weg is... 

Om het wachten te verzachten, krijgen jullie van mij ondertussen nog een heleboel kaarten en projecten te zien. 
Vandaag de kaart die Ruby en Tom ontvingen voor hun huwelijk. En ook deze is gebaseerd op de uitnodiging. 
Waarom het Mickey-Mouse-thema? Omdat het jonge stel op huwelijksreis ging naar Disney World in Amerika... 

Papier: Bazzil
Letters: Kaiser Kraft en Memory Box
Sterren en cirkels: Little B






5 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

een geslaagd kaartje in ieder geval,
grtjs,martina
x

Rosina zei

Het is weer een super leuk trouwkaartje Nancy...leuk zo een opdrachtje...
groetjes Rosina

Jantine zei

Wat een leuke kaart voor Ruby en Tom! Mooie kleuren.
Het is wel heerlijk knutselweer... Jammer dat ik moet werken :-(
Groetjes,
Jantine

Ellen zei

Prachtig uitgewerkt! Mooi hoe de Mickey Mouse kop en de ster terugkomen op jouw kaart. Lijkt me inderdaad heel bijzonder om oma te worden :-)

GerJanne zei

Ontzettend leuk bedacht! Mooie kleur en met de namen erop is het natuurlijk helemaal af! En persoonlijk!
GerJanne