analytics

donderdag 23 november 2017

Verhuis-cava

Dag bloggers,

Vandaag hebben we de begrafenis van een dierbare vriend en aangetrouwd ex-familielid. Maar omdat we de man toch vrij regelmatig zagen, gaan we hem natuurlijk missen.
Manlief heeft dus een vrije dag en de wekker stond niet, dus had ik de kans om toch langer in bed te blijven liggen. Maar de poes besliste daar anders over. Om half 5 stond ze aan onze deur te krabben. Madam wou buiten. Manlief uit bed, kat buiten gelaten... Toen hij terug in bed lag, hoorde ik onze poort open gaan. Man terug uit bed, en naar buiten. Het was zo hard aan het waaien en de poort was blijkbaar niet goed in 't slot...
En toen was ik helemaal klaarwakker... Ben dan maar opgestaan hé...
Ondertussen is zoonlief ook naar zijn werk vertrokken. En zit ik hier te tokkelen...

Zal ik jullie vandaag toch maar een feestelijk setje tonen?
Deze was voor een man die naar een nieuwe woning trok...

Papier: Bazzil
huisjes, bomen en rand: Lawn Fawn
Letters: Die Namics
(): Memory Box
Lintje uit voorraad




5 opmerkingen:

Rosina zei

Een schitterend verhuiskaartje Nancy en ook die fles cava prachtig in dezelfde stijl opgepimpt...

Groetjes
Rosina

Sarah zei

Super tof!! X

Ellen zei

Verhuiscava, wat leuk! En dan ook nog zo’n mooi kaartje erbij, gaaf. Jullie hebben een pittige dag achter de rug. Begrafenissen zijn altijd verdrietig. Hopelijk hebben jullie op een mooie manier afscheid kunnen nemen.

Diny zei

Wat ontzettend gaaf gedaan Nancy!
Jullie dag was er ook een met een rouw randje....bij ons gisteren ook.....sterkte.
Groetjes Diny

Angelique zei

Dat was een pittig begin van de dag en dan nog een begrafenis, niet zo leuk. Wel een leuke kaart met bijbehorende cava. Ik moet niet zo snel lezen want ik las eerst verhuis-cavia en wist niet wat te verwachten, haha.
Wat een gave kaart en cadeau had je voor Ils, leuk al die varkentjes. Poeh, fijn dat je je zoon z'n sleutels terug vond op z'n fiets en niet in het donker moest gaan zoeken.
lieve groetjes Angelique