analytics

vrijdag 15 december 2017

Geboortekader en kaart voor Jack

Dag bloggers,

Na 3 weken terug aan het werk, start vandaag mijn kerstvakantie! Haha, want die heb ik toch wel dik verdiend, al zeg ik het zelf...
Kleine correctie, mijn verantwoordelijke wou mijn week kerstvakantie (de week tussen kerst en nieuwjaar) helemaal intrekken omdat een andere collega die week ook thuis wou zijn. Maar omdat wij die week een kerststuk brengen in ons theater, heb ik gezegd dat ik dan halve dagen wil komen werken in plaats van hele... En dat vonden ze ok. dus ik heb nu anderhalve week verlof, allee, ik moet 3 halve dagen werken, dus dat valt nog wel mee...

Om dit te vieren, heb ik vandaag een super leuke kader voor jullie! Jack kreeg deze en een aangepaste kaart van een grote fan. (mijn poetsvrouw op 't werk)
En al zeg ik het zelf, ik vind het resultaat geweldig! Ben helemaal fan van deze kleurencombinatie. De mama van Jack is dan ook niet voor niets grafisch ontwerpster...

Zonde van de weerspiegeling op de kader, maar dat is met kunstlicht niet altijd te voorkomen...






Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend en tot maandag alweer voor een taart en een kaart!

4 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Je hebt weer schitterend gespeeld met het originele geboortekaartje!
Fijne dag en succes met jullie kerststuk volgende week.
Nancy

martina's kaartjes zei

ziet er helemaal toppie uit ! geniet van je vakantie... wij nog een weekje
grtjs,martina
x

Mariken zei

Wat heb je dit weer prachtig gedaan, jouw geboortekaders zijn geweldig. Topcadeautje! En verlof hebben, zalig, geniet ervan!

Sarah zei

Heel tof! Geniet van je verdiend verlof!