analytics

vrijdag 1 december 2017

Geboortekader voor Arthur

Dag bloggers,

Vrijdag, yeeh! Wat hou ik zo van mijn vrije vrijdagen... Zeker na mijn eerste werkweek! haha!!

En ik kan jullie vandaag weer een leuke geboortekader tonen.
Deze maakte ik voor Arthur. Ook weer naar voorbeeld van zijn geboortekaartje.En ondanks dat ik geen stempels of snijmallen hiervoor had, vind ik 'm best geslaagd...

Kader: Action
Papier: Bazzil en kraft inpakpapier
Cijfers en letters: Crafters Companion en Memory Box
sterrenponsje




En wat vind ik het zo'n zonde dat ik op 't werk tijdens de middag niet kan reageren op jullie blogs! Zo'n tijdverspilling!! Probeer straks nog rond te komen, ik moet nog een workshop voorbereiden voor vanmiddag...

Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend toe en tot maandag voor alweer een taart met kaart!

6 opmerkingen:

Mariken zei

Ooh, wat zul jij genieten na zo'n week, heerlijk! Dan waardeer je zo'n dag weer heel erg! Prachtig geboortekader! Helemaal gemaakt naar het geboortekaartje, zo gaaf! Fijne dag, maar dat gaat vast lukken!!

Sarah zei

Mooi! Geniet van je vrije dag! Xx

martina's kaartjes zei

helemaal leuk ! geniet maar lekker van je vrije dag !
grtjs,martina
x

Lia zei

Nancy er is niet veel nodig om iets schattigs te maken, dat bewijst dit wel!!
Lia xx

Jantine zei

Heel schattig, heb je dat mannetje zelf uitgeknipt dan?
En jammer dat je op je werk niet kunt reageren, maar rustig aan, hoor!
Dan komen je reacties maar wat later, of een keertje niet...
Groetjes en geniet van je vrije dag.
Jantine

Ellen zei

Wat een prachtig geboortekader is dit, zo lief. Wat zul jij genieten vandaag van je vrije dag. Goed weekend alvast!